loading...
آن شب های مهتابی
سلمان ولیراده بازدید : 5 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در حرکت پی در پی
در عبور از جاده های خیس
تکیده بر شیشه ی بخار زده
و موسیقی باد
و موسیقی باران
و موسیقی نواخته شده از دستان تو
همه و همه شنیده می شد از گوش تمام مسافرین
و در این میان تنها من
حالی دگر داشتم
حال روزهای عمیق با تو زیستن
چگونه می توان به تصویر کشید احساس عمیق قلبی دلتنگ را؟
در این میان تو بی خبر خواهی بود از عشق پنهان رنگ باخته ی من
و گمان تو تنها خاموشی من است
ای سراسر آرام من
این روزها دلتنگم برایت
ای شیرینی احساس ماتم زده ام برایت گشایش آرزو دارم
برایت آرزو دارم هر آنچه آرزو داری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 806