loading...
آن شب های مهتابی
سلمان ولیراده بازدید : 1 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

من زاده پاییـــــــزم پایــــیز غم انگیــــــــــــزم      صدغـــصه به دل دارم اما طــرب انگیــــــــــــزم   

  

 هر برگ درخــتی را اشکی ست که میریــــزم     هر قــطره بارانــــم عشقی ست که می بــارم  

    

 از داغ جفاکــــــــاری درمانــده لــــــــــــــبریزم   هر رنگ که می بینـی حرفیـست که می گویـم  

  

افسوس دراین گلـــشن طوفنده به پا خیـــــــزم    از مرگ هراسم نیست صــد شــوق به دل دارم   

 

از رنـــگ وریـــــا دورم از عشــــقپر از شـــورم    با کلک خیال انگیـــــزصــــد خاطره انگـــــــــیزم   

  

هرساله شـــوم زنــــده من زنده به پاییـــــــــــزم 

 هرساله شـــوم زنــــده من زنده به پاییـــــــــــزم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 803